Galeri foto

22 March, 2010

Isnin yang ceria....

Assalamualaikum...
Hari pertama sekolah selepas seminggu sekolah cuti..rindu pada "anak2ku" terubat kini.Seawal pagi bibirku tak henti2 senyum, hmmm xtau nape rasa mcm excited sgt nak datang skolah pagi ni.mungkin sbb baru lepas jumpa buah hati semalam so dia punya keterujaan tu terbawa2 sampai pagi.hehehee
wajah2 "anak2ku" pun menyamankan perasaan aku pagi ni..seronok sgt layan diorg..stress semua hilang bila pandang muka "anak2ku" ini..ada masa rasa geram tapi kdg2 terhibur dengan gelagat mereka..haa hari ni ada satu cerita psl salah sorang dr anakku..masa tu aku berada kat kebun pend.khas bersama anak2 yg lain..tiba2 ada cikgu call katanya anakku yg sorang tu dah terbuang air besar dlm seluar..hmm mulanya aku geram tp bila pikirkan keadaan dia yg mcm tu,aku cpt2 bergegas ke kelas.sampai kt kelas aku tanya cikgu mana bdknya diorg kata xpasti..aku terus ke tandas..rupa2nya dia ada kt dlm tandas tgh melepas..bila dia nampak aku terus dia menjerit suka..dia bgtau aku dlm bahasa yg hanya kami yg faham yang dia buang air kt tandas bkn dalam seluar..aku terus bg pujian kt dia..dlm hati aku rasa sebak sgt..betapa dia cuba utk tdk menyusahkan aku.aku terus cuci dan pakaikan dia seluar..dia ketawa saja..tak lama lps tu mak dia dtg utk amik dia.Aku maklumkan pada mak dia esok aku cuti sbb ada hal nak diuruskan.mak dia bgtau esok aku xde dn tanya dia nk dtg skolah ke x..dia gelengkan kepala.so mak dia decide nak cutikan dia jgak sbb aku xde..so touching..inilah anakku yg menghiburkan tu...comelkan?? nama dia lee jia jing tp kami panggil di a weng.

No comments:

Post a Comment