Galeri foto

20 October, 2010

Bersua Kembali..

Salam,
Sudah terlalu lama rasanya x menjengah di sini,al maklumlah kesibukan diri dan kerja membuatkan tidak berkesempatan utk menulis..beberapa bulan kebelakangan ini banyak sgt hal yang terjadi, ada sedih,pahit,masam dan juga manis itulah lumrah hidup orang katakan..
Dalam keghairahan dan keseronokan kita sehari-hari pasti akan ada satu saat yang membuatkan kita menangis.Begitu jugala keadaan yang aku alami beberapa bulan ni.Pahitnya saat itu.Sukarnya utk meneruskan hidup ini..Namun alhamdulillah berkat sokongan dari keluarga dan teman2 rapat,aku mampu bangkit dari kesengsaraan itu.Terima kasih ya Allah kerana memberi aku peluang untuk terus bernafas di atas bumimu ini.
Beberapa bulan kebelakangan ini juga aku kerap pulang ke kampung kerana bonda tercintaku sering tidak sihat.Sedikit gusar hati ini bila memikirkan keadaan bondaku..doaku tak putus2 kehadrat illahi moga bondaku diberi kesihatan yang baik.Sesungguhnya Allah itu maha mendengar bonda kembali pulih seperti biasa syukur padamu ya Allah..
Apa yang dapat aku simpulkan di sini,walau apapun keadaan kita samada dalam susah atau senang janganlah kita lupa untuk mengadu pada Allah.Hanya Dia mengetahui segala-galanya.

No comments:

Post a Comment